Actual Tools
Логотип Actual Tools
 ГЛАВНАЯ 
 ПРОДУКТЫ 
 СКАЧАТЬ 
 КУПИТЬ 
 ПОДДЕРЖКА 
 КОМПАНИЯ 
Actual Tools
Новости в формате RSS Новости
Главная / Форумы / Feature Requests
Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация


Тема: «Virtual Desktops Switcher for Windows 10? » в форуме: Feature Requests   Просмотров: 5488
 
steelpanspieler
 
Всего сообщений: 1
Дата регистрации: 08.03.2017
Создано: 08.03.2017 21:43:11
 
 
Hi there,

I really appreciate Actual Multiple Monitors, but I have no "Show Virtual Desktops Switcher button" entry in context menu. Besides, if I use the Win10-native feature on the main task bar, only the windows on that monitor are presented. On the other monitor, it appears as if no windows were open, which is false.

Can you reproduce / explain?

Thanks a lot!

Lovis
 
Наверх
Bogdan Polishchuk
Администратор
 
Всего сообщений: 4128
Дата регистрации: 04.04.2012
Создано: 17.03.2017 21:57:12
 
 
Hello, steelpanspieler

The Virtual Desktops feature is not presented in Actual Multiple Monitors, so the "Show switcher" item shouldn't appear in the Actual Multiple Monitors tray icon context menu.

The problem when windows from second monitor are not displayed in the standard Windows 10 virtual desktops switcher is a known problem, we'll try to fix it and will post here, when it's fixed.
For now, as workaround, you can use the Mirror or the Mixed modes of Actual Multiple Monitors taskbars in order to prevent this problem from happening (Configuration Module > Multiple Monitors > Taskbar > Multi-monitor taskbar mode).

Best regards.
 
Наверх
Bogdan Polishchuk
Администратор
 
Всего сообщений: 4128
Дата регистрации: 04.04.2012
Создано: 28.07.2017 23:18:23
 
 
Hello, steelpanspieler

Цитата
If I use the Win10-native feature on the main task bar, only the windows on that monitor are presented. On the other monitor, it appears as if no windows were open, which is false.

I'm glad to notify you that the subject issue has been fixed in the latest version of Actual Multiple Monitors 8.11.1 and our other products as well. Please update your program to the latest version or download the latest version, install it and confirm the fix.

Best regards.
 
Наверх


Читают тему
гостей: 1, пользователей: 0, из них скрытых: 0


Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация