Actual Tools
Логотип Actual Tools
 ГЛАВНАЯ 
 ПРОДУКТЫ 
 СКАЧАТЬ 
 КУПИТЬ 
 ПОДДЕРЖКА 
 КОМПАНИЯ 
Actual Tools
Новости в формате RSS Новости
Главная / Форумы / Feature Requests
Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация


Тема: «Secondary Monitor Task Bar , No pinned items on secondary monitor » в форуме: Feature Requests   Просмотров: 2126
 
Jeffrey Davidson
 
Всего сообщений: 7
Дата регистрации: 10.01.2023
Создано: 10.01.2023 02:42:30
 
 
My secondary monitor does not display pinned applications like the primary monitor.

 
Наверх
Bogdan Polishchuk
Администратор
 
Всего сообщений: 4128
Дата регистрации: 04.04.2012
Создано: 15.01.2023 07:02:00
 
 
Hello, Jeffrey

Thank you for contacting us.

Do you mean you pinned some applications to the taskbar on the secondary monitor and later they dissapeared?
 
Наверх
john seitz
 
Всего сообщений: 1
Дата регистрации: 29.01.2023
Создано: 29.01.2023 19:25:45
 
 
Цитата
Jeffrey Davidson wrote:
My secondary monitor does not display pinned applications like the primary monitor.

mine does this as well since a windows 10 update. and yes the pinned applications dont stay on the second screen monitor. after the task bar jus resets to blank.
 
Наверх
Bogdan Polishchuk
Администратор
 
Всего сообщений: 4128
Дата регистрации: 04.04.2012
Создано: 16.02.2023 03:03:04
 
 
Hello, john

Sorry for the delay in replying to you.

What our product you're running (name, version)?

Could you specify the exact number of your Windows build (type winver in the Search field of the Windows Start menu, press Enter. The window containing the build number will appear).

Цитата
and yes the pinned applications dont stay on the second screen monitor. after the task bar jus resets to blank.
Could you describe the problem more detailed? Do you mean you can pin the applications again but the taskbar resets every time? At what exactly moment does it reset?

Could you send us your Actual Tools program configuration files using the Send to Tech Support tool (Actual Tools program configuration module > Tools > Configuration > Send to Tech Support)? Add a link to this topic in the email.
 
Наверх


Читают тему
гостей: 1, пользователей: 0, из них скрытых: 0


Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация