Actual Tools
Логотип Actual Tools
 ГЛАВНАЯ 
 ПРОДУКТЫ 
 СКАЧАТЬ 
 КУПИТЬ 
 ПОДДЕРЖКА 
 КОМПАНИЯ 
Actual Tools
Новости в формате RSS Новости
Главная / Форумы / Technical Support
Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация


Тема: «Second Taskbar error » в форуме: Technical Support   Просмотров: 4454
 
Andrey Shchadilov
 
Всего сообщений: 3
Дата регистрации: 12.11.2021
Создано: 12.11.2021 16:45:55
 
 
Hello!

Starting program, after several seconds attached screen shows. What can I do? Thanks.

 
Наверх
Andrey Shchadilov
 
Всего сообщений: 3
Дата регистрации: 12.11.2021
Создано: 12.11.2021 17:13:49
 
 
Setting to Actual Windows taskbar corrects the situation, but I want to use W11 taskbar...
 
Наверх
Bogdan Polishchuk
Администратор
 
Всего сообщений: 4114
Дата регистрации: 04.04.2012
Создано: 14.11.2021 17:07:18
 
 
Hello, Andrey

Thank you for contacting us.

This is a known problem in Windows 11. It has temporary fix and the fix will be available in the new version of the program 8.14.6 which I hope we release this week. Also, we'll notify you when the problem gets stable fix.

Цитата
Setting to Actual Windows taskbar corrects the situation
Do you mean the problem doesn't happen if you enable the "Replace the system taskbar" option?


Best regards.
 
Наверх
Andrey Shchadilov
 
Всего сообщений: 3
Дата регистрации: 12.11.2021
Создано: 14.11.2021 18:21:44
 
 
Thanks.
Цитата
Do you mean the problem doesn't happen if you enable the "Replace the system taskbar" option?
Yes, but until first reboot. Will wait for new version and check again.
 
Наверх
Bogdan Polishchuk
Администратор
 
Всего сообщений: 4114
Дата регистрации: 04.04.2012
Создано: 01.12.2021 07:35:18
 
 
Hello, Andrey

You wrote:
Цитата
Starting program, after several seconds attached screen shows. What can I do?

I'm glad to notify you that a temporary fix is available for the subject issue in the latest version of Actual Window Manager 8.14.6.1 and our other products as well.

You can update your program to the latest version (program's tray icon context menu > Info > Check for Updates) or download the latest version manually, install it and confirm the fix.

Also we'll post here if there is a stable fix for this problem.


Best regards.
 
Наверх


Читают тему
гостей: 1, пользователей: 0, из них скрытых: 0


Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация