Actual Tools
Логотип Actual Tools
 ГЛАВНАЯ 
 ПРОДУКТЫ 
 СКАЧАТЬ 
 КУПИТЬ 
 ПОДДЕРЖКА 
 КОМПАНИЯ 
Actual Tools
Новости в формате RSS Новости
Главная / Форумы / Technical Support
Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация


Тема: «AMM Screensaver Problem , AMM Screen Saver does not run when set over 1 minute » в форуме: Technical Support   Просмотров: 5670
 
ALAN white
 
Всего сообщений: 5
Дата регистрации: 16.05.2011
Создано: 08.11.2011 08:41:52
 
 
In AMM, screen saver does not activate unless I set the wait time to under 1 minute.  Never had this problem with the betas but now that I am running a purchased version (3.4), this is an ongoing problem.  

Alan White

Toshiba Satellite A665-s6050, core i3 2.77 ghz, 64-bit OS Windows 7 SP1, 8 GB ram, dual monitors (one being laptop screen)
 
Наверх
Vasiliy Ivachev
Администратор
-retired-
 
Всего сообщений: 2073
Дата регистрации: 09.11.2010
Создано: 08.11.2011 23:18:07
 
 
Hello Alan,

Thanks for the post.

Could you send me your configuration files (Actual Multiple Monitors -> Send your configuration files to the Actual Tools technical support)?

Could you also send me a screenshot of the "Screen Saver" pane (Actual Multiple Monitors -> Multiple Monitors -> Screen Saver)?

Best regards.
 
Наверх
ALAN white
 
Всего сообщений: 5
Дата регистрации: 16.05.2011
Создано: 11.11.2011 08:20:21
 
 
Trying to send you config files.  It comes back as a bad address.
 
Наверх
Pim Joosten
 
Всего сообщений: 549
Дата регистрации: 11.11.2010
Создано: 12.11.2011 09:10:36
 
 
Hi Alan,

Occasionally I have had the same thing: it comes back as a bad address, but that error comes from my own ISP right when sending the e-mail. The address (support@actualtools.com) is correct, however I don't know whether there is a temporary hick-up at the end of Actual Tools at the moment. If you have the same error as I got (it is a system administrator error, hence it was generated by my e-mail program), just resend it. In my case that helped.

Hopefully this helps you too.
 
Наверх
Alex Fadeyev
Администратор

Moderator
 
Всего сообщений: 1452
Дата регистрации: 30.09.2005
Создано: 12.11.2011 11:46:50
 
 
Gentlemen,

In case of inaccessibility of our main support e-mail address, you can try to send your feedback to actualtools at gmail dot com.
 
Наверх


Читают тему
гостей: 1, пользователей: 0, из них скрытых: 0


Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация