Actual Tools
Логотип Actual Tools
 ГЛАВНАЯ 
 ПРОДУКТЫ 
 СКАЧАТЬ 
 КУПИТЬ 
 ПОДДЕРЖКА 
 КОМПАНИЯ 
Actual Tools
Новости в формате RSS Новости
Главная / Форумы / Technical Support
Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация

Сообщения 11 - 20 из 20
Начало | Пред. | 1 2 | След. | Конец 

Тема: «Returning from sleep » в форуме: Technical Support   Просмотров: 6928
 
Timothy Grant
 
Всего сообщений: 28
Дата регистрации: 12.03.2016
Создано: 02.05.2016 21:05:52
 
 
It appears that file never left my outbox. Still trying to send it.
 
Наверх
Timothy Grant
 
Всего сообщений: 28
Дата регистрации: 12.03.2016
Создано: 03.05.2016 19:53:13
 
 
Apparently the dump file got stuck in my outbox. It appears to be too big for email.

Is there some other way to get it to you?
 
Наверх
Bogdan Polishchuk
Администратор
 
Всего сообщений: 4114
Дата регистрации: 04.04.2012
Создано: 04.05.2016 21:52:48
 
 
You can use one of the file hosting services (Dropbox, Google Drive for example) to upload the file and share it with us by providing a link to this file.
 
Наверх
Timothy Grant
 
Всего сообщений: 28
Дата регистрации: 12.03.2016
Создано: 06.05.2016 02:41:52
 
 
I have sent the link to my Google Drive.
 
Наверх
Bogdan Polishchuk
Администратор
 
Всего сообщений: 4114
Дата регистрации: 04.04.2012
Создано: 12.05.2016 15:52:11
 
 
Timothy,

Could you close all application that you open after the start of Windows except Actual Window Manager and try to reproduce the issue. Let us know the results.

Could you also when the problem persists open the Task Manager and see the CPU Usage parameter value?
 
Наверх
Timothy Grant
 
Всего сообщений: 28
Дата регистрации: 12.03.2016
Создано: 14.05.2016 02:29:58
 
 
Bogdan,

Just did a test. I remembered to shut down everything but Outlook, shortened the time-out to 30 minutes and on arriving home from picking my daughter up from school. There was no failure.

One technical note. Apparently my n00bishness at Windows gave me a terminology problem. I don't believe the problem is with "sleep" it's with turning the monitors off after X minutes idle. Apparently my settings are to never sleep when plugged in, but to turn the monitors off after 60 minutes.

I'll keep this updated as I experiment more with what apps may be contributing to this problem. With the new evidence, I believe it may be Pidgin.
 
Наверх
Timothy Grant
 
Всего сообщений: 28
Дата регистрации: 12.03.2016
Создано: 16.05.2016 21:11:53
 
 
Definitely not Pidgin causing the problem. It still occurs when multiple apps are open and Pidgin is not.
 
Наверх
Timothy Grant
 
Всего сообщений: 28
Дата регистрации: 12.03.2016
Создано: 17.05.2016 05:50:12
 
 
I just did the CPU check you asked me about. CPU was at 31% so no high load whatsoever.
 
Наверх
Bogdan Polishchuk
Администратор
 
Всего сообщений: 4114
Дата регистрации: 04.04.2012
Создано: 17.05.2016 15:39:49
 
 
Timothy,

Цитата
Definitely not Pidgin causing the problem. It still occurs when multiple apps are open and Pidgin is not.
But apparently the problem is associated with one of the applications that you run. Could you start applications one by one and see what of them triggers the issue?
 
Наверх
Timothy Grant
 
Всего сообщений: 28
Дата регистрации: 12.03.2016
Создано: 26.05.2016 19:43:59
 
 
Still trying to nail this down. Another possible culprit is Skype for Business, but sadly I'm unable to come up with any conclusive proof.
 
Наверх

Сообщения 11 - 20 из 20
Начало | Пред. | 1 2 | След. | Конец 

Читают тему
гостей: 1, пользователей: 0, из них скрытых: 0


Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация