Actual Tools
Логотип Actual Tools
 ГЛАВНАЯ 
 ПРОДУКТЫ 
 СКАЧАТЬ 
 КУПИТЬ 
 ПОДДЕРЖКА 
 КОМПАНИЯ 
Actual Tools
Новости в формате RSS Новости
Главная / Форумы / Technical Support
Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация

Сообщения 11 - 20 из 31
Начало | Пред. | 1 2 3 4 | След. | Конец 

Тема: «AWM shuts down immediately after startup on Win 10 machine , AWM shuts down immediately after statup on Win 10 machine » в форуме: Technical Support   Просмотров: 21027
 
Vasiliy Ivachev
Администратор
-retired-
 
Всего сообщений: 2073
Дата регистрации: 09.11.2010
Создано: 04.09.2015 14:26:59
 
 
Stephen,

Please send us your configuration files (Actual Window Manager -> Tools -> Configuration -> Send to Tech Support) from the 8.4 version and attach a link to this thread.
 
Наверх
Stephen Neilsen
 
Всего сообщений: 18
Дата регистрации: 28.08.2015
Создано: 07.09.2015 07:54:51
 
 
Sent
 
Наверх
Vasiliy Ivachev
Администратор
-retired-
 
Всего сообщений: 2073
Дата регистрации: 09.11.2010
Создано: 07.09.2015 08:58:04
 
 
Stephen,

Please check whether the problem persists in the 8.5.1 version of Actual Window Manager (download link - http://www.actualtools.com/files/aimsetup.exe ) or not.
 
Наверх
Stephen Neilsen
 
Всего сообщений: 18
Дата регистрации: 28.08.2015
Создано: 07.09.2015 11:35:50
 
 
Problem is carried over to v 8.5.1
 
Наверх
Stephen Neilsen
 
Всего сообщений: 18
Дата регистрации: 28.08.2015
Создано: 07.09.2015 11:37:11
 
 
Reloaded v 8.4 and no problems.
 
Наверх
Vasiliy Ivachev
Администратор
-retired-
 
Всего сообщений: 2073
Дата регистрации: 09.11.2010
Создано: 07.09.2015 14:26:09
 
 
Stephen,

Please check whether the ActualWindowManager_init_errors.log file exists in your %temp% directory or not. If it exists, please send us ( support@actualtools.com ) this file.
 
Наверх
Stephen Neilsen
 
Всего сообщений: 18
Дата регистрации: 28.08.2015
Создано: 08.09.2015 09:14:30
 
 
No, not there. How do I initiate a dump to that file?
 
Наверх
Vasiliy Ivachev
Администратор
-retired-
 
Всего сообщений: 2073
Дата регистрации: 09.11.2010
Создано: 08.09.2015 09:58:17
 
 
Stephen,

The file appears when there are problems with display identificators that might cause the issue. You don't need to initiate a dump to this file. Please try the following steps (to check whether the problem is caused by other processes running on your User Account):
1. Create a new User Account;
2. Login to the User Account;
3. Install Actual Window Manager 8.5.1 from http://www.actualtools.com/files/aimsetup.exe ;
4. Check whether you are able to reproduce the issue or not.

If you will be unable to reproduce the problem using the new User Account, please provide us a full list of processes running on your main User Account.
 
Наверх
Stephen Neilsen
 
Всего сообщений: 18
Дата регистрации: 28.08.2015
Создано: 10.09.2015 10:51:15
 
 
Same thing happens with a new user account.
 
Наверх
Alex Fadeyev
Администратор

Moderator
 
Всего сообщений: 1453
Дата регистрации: 30.09.2005
Создано: 10.09.2015 14:46:46
 
 
Stephen,

It seems we have to assemble a custom build with the extended logging for you to trace the cause of the problem. Are you ready to proceed on this way?
 
Наверх

Сообщения 11 - 20 из 31
Начало | Пред. | 1 2 3 4 | След. | Конец 

Читают тему
гостей: 2, пользователей: 0, из них скрытых: 0


Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация