Vasiliy Ivachev
Администратор
-retired-
Всего сообщений: 2073
Дата регистрации: 09.11.2010
Создано:
04.09.2015 14:26:59
Stephen, Please send us your configuration files (Actual Window Manager -> Tools -> Configuration -> Send to Tech Support) from the 8.4 version and attach a link to this thread.
Stephen Neilsen
Всего сообщений: 18
Дата регистрации: 28.08.2015
Создано:
07.09.2015 07:54:51
Sent
Vasiliy Ivachev
Администратор
-retired-
Всего сообщений: 2073
Дата регистрации: 09.11.2010
Создано:
07.09.2015 08:58:04
Stephen, Please check whether the problem persists in the 8.5.1 version of Actual Window Manager (download link - http://www.actualtools.com/files/aimsetup.exe ) or not.
Stephen Neilsen
Всего сообщений: 18
Дата регистрации: 28.08.2015
Создано:
07.09.2015 11:35:50
Problem is carried over to v 8.5.1
Stephen Neilsen
Всего сообщений: 18
Дата регистрации: 28.08.2015
Создано:
07.09.2015 11:37:11
Reloaded v 8.4 and no problems.
Vasiliy Ivachev
Администратор
-retired-
Всего сообщений: 2073
Дата регистрации: 09.11.2010
Создано:
07.09.2015 14:26:09
Stephen, Please check whether the ActualWindowManager_init_errors.log file exists in your %temp% directory or not. If it exists, please send us ( support@actualtools.com ) this file.
Stephen Neilsen
Всего сообщений: 18
Дата регистрации: 28.08.2015
Создано:
08.09.2015 09:14:30
No, not there. How do I initiate a dump to that file?
Vasiliy Ivachev
Администратор
-retired-
Всего сообщений: 2073
Дата регистрации: 09.11.2010
Создано:
08.09.2015 09:58:17
Stephen, The file appears when there are problems with display identificators that might cause the issue. You don't need to initiate a dump to this file. Please try the following steps (to check whether the problem is caused by other processes running on your User Account): 1. Create a new User Account; 2. Login to the User Account; 3. Install Actual Window Manager 8.5.1 from http://www.actualtools.com/files/aimsetup.exe ; 4. Check whether you are able to reproduce the issue or not. If you will be unable to reproduce the problem using the new User Account, please provide us a full list of processes running on your main User Account.
Stephen Neilsen
Всего сообщений: 18
Дата регистрации: 28.08.2015
Создано:
10.09.2015 10:51:15
Same thing happens with a new user account.
Alex Fadeyev
Администратор
Moderator
Всего сообщений: 1453
Дата регистрации: 30.09.2005
Создано:
10.09.2015 14:46:46
Stephen, It seems we have to assemble a custom build with the extended logging for you to trace the cause of the problem. Are you ready to proceed on this way?