Actual Tools
Логотип Actual Tools
 ГЛАВНАЯ 
 ПРОДУКТЫ 
 СКАЧАТЬ 
 КУПИТЬ 
 ПОДДЕРЖКА 
 КОМПАНИЯ 
Actual Tools
Новости в формате RSS Новости
Главная / Форумы / Technical Support
Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти


Тема: «AMM - Desktop Profiles not retaining screen resolution » в форуме: Technical Support   Просмотров: 7193
 
Michael Kizer
 
Всего сообщений: 2
Дата регистрации: 15.07.2010
Создано: 15.07.2010 11:39:39
 
 
In AMM v2.3 beta 1, the Desktop Profiles do not retain screen resolution...usually only one of the two monitors that I have in my profile will reset to 320x200.

I have a couple of different profiles for different locations (laptop only, dual monitors, laptop + external display). This is under Windows XP Pro on a Lenovo Thinkpad T43.

I'm not sure when the values get reset, but I believe that it occurs when I undock my laptop from one location and dock it at another. When they do get reset, it resets one display in each profile.
 
Наверх
Tatiana Jack
Администратор
-retired-
 
Всего сообщений: 616
Дата регистрации: 06.08.2008
Создано: 21.07.2010 04:55:35
 
 
Dear Michael,

Sorry, It seems I didn't quite understand your problem actually is.

Could you describe it with more details? In what moment the resolution is reset? How do you verify that the resolution is not retained? Did you create the profiles using AMM v2.3 beta 1 or other versions?

Please, send us your AMM configuration (via the Send your configuration files to the Actual Tools technical support button in the Configuration module)

E-mail: support@actualtools.com
 
Наверх
Michael Kizer
 
Всего сообщений: 2
Дата регистрации: 15.07.2010
Создано: 22.07.2010 01:00:37
 
 
Thanks for the response. I have sent the configuration files as requested along with a step by step scenario on how this issue occurs.
 
Наверх
Tatiana Jack
Администратор
-retired-
 
Всего сообщений: 616
Дата регистрации: 06.08.2008
Создано: 23.07.2010 07:27:23
 
 
Thank you, Michael!

We received your letter. The problem was confirmed. We'll investigate the issue further. I'll let you know about results.

E-mail: support@actualtools.com
 
Наверх
Tatiana Jack
Администратор
-retired-
 
Всего сообщений: 616
Дата регистрации: 06.08.2008
Создано: 05.08.2010 04:26:31
 
 
Dear Michael,

I'd like to inform you that the bug has been finally fixed. You are welcome to test it in Actual Window Manager 6.2 or Actual Multiple Monitors 2.3.

E-mail: support@actualtools.com
 
Наверх


Читают тему
гостей: 1, пользователей: 0, из них скрытых: 0


Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти