Actual Tools
Логотип Actual Tools
 ГЛАВНАЯ 
 ПРОДУКТЫ 
 СКАЧАТЬ 
 КУПИТЬ 
 ПОДДЕРЖКА 
 КОМПАНИЯ 
Actual Tools
Новости в формате RSS Новости
Главная / Форумы / Technical Support
Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация


Тема: «Windows 11 Pro 22H2 - AWM 8.14.7 , Two issues I can't resolve » в форуме: Technical Support   Просмотров: 3153
 
Sven Wouters
 
Всего сообщений: 2
Дата регистрации: 20.10.2022
Создано: 20.10.2022 17:23:29
 
 
Hello,

Running Windows 11 pro and AWM I have two issues I can't seem to resolve.

Chrome v106.0.5249.119 is using the default audio-adapter and not following the monitor settings.
I've read a couple of things about the sandbox, but I can't find the registry in Win11 to disable it.

The multi-window task-switcher is not working. I'm only seeing the task-switcher in my primary monitor.

Greetings,
Sven
 
Наверх
Sven Wouters
 
Всего сообщений: 2
Дата регистрации: 20.10.2022
Создано: 20.10.2022 17:51:04
 
 
Well, OK,  :oops: , running Chrome with the "--disable-features=AudioServiceSandbox" does the trick.
But the multi-window task-switcher still doesn't work.
 
Наверх
Alex Fadeyev
Администратор

Moderator
 
Всего сообщений: 1452
Дата регистрации: 30.09.2005
Создано: 20.10.2022 20:06:15
 
 
Sven,

Thank you for the feedback.

Yes, the Multi-monitor Task Switcher is currently broken in the latest Win11 update. It'll be fixed in the next update of AWM.
 
Наверх
Bogdan Polishchuk
Администратор
 
Всего сообщений: 4114
Дата регистрации: 04.04.2012
Создано: 28.06.2023 16:47:35
 
 
Hello, Sven

You wrote:
Цитата
The multi-window task-switcher is not working. I'm only seeing the task-switcher in my primary monitor.

I'm glad to notify you that the subject issue has been fixed and the fix is available in the latest version of Actual Window Manager 8.15 and in Actual Multiple Monitors as well. Although some features of the Task Switcher still don't work in the Actual Tools Task Switcher instances on secondary monitors in Windows 11 - we'll try to fix this later.

You can update your program to the latest version (program's tray icon context menu > Info > Check for Updates) or download the latest version manually, install it and confirm the fix.


Best regards.
 
Наверх


Читают тему
гостей: 1, пользователей: 0, из них скрытых: 0


Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация